• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
1

پروژه بازسازی «استخر سرپوشیده شوش» از سر گرفته می شود

  • کد خبر : 106
  • 24 خرداد 1401 - 11:07
پروژه بازسازی «استخر سرپوشیده شوش» از سر گرفته می شود
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه بازسازی تنها استخر سرپوشیده شوش تا کمتر از 10 روز دیگر به پیمانکار تحویل داده می شود

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز سه شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان شوش حضور یافته بود، در جمع مسئولان شهرستان اظهار کرد: تنها استخر سرپوشیده شوش پس از طی مراحل اداری و قانونی و پس از بررسی در کمیته فنی، آماده تحویل به پیمانکار و اغاز عملیات اجرایی است.

حمید بنی تمیم افزود: فاز اول این پروژه با تامین اعتبار از ردیف اعتبارات ۱۴۰۰، شامل عملیات نازک کاری است، که به زودی توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۱ نیز فاز دوم این پروژه که شامل بازسازی است، یا از طریق اعتبارات اداره کل و یا از طریق واگذاری به متقاضیان واجد الشرایط تامین اعتبار خواهد شد.

به گزارش صدای جریده،  استخر سرپوشیده یادگار امام شوش که در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید، به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات، از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون تعطیل شده است.

تعطیلی و رهاشدگی تنها استخر سرپوشیده شهرستان شوش، باعث شده تا جوانان علاقه مند به شنا، به رودخانه ها پناه برده و خطرات احتمالی را به جان بخرند.

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.